2014年1月18日 星期六

蠢人蠢事二則

蠢人蠢事之一

昨天,小祈溜冰考試。試後,教練走出場邊找我。
(死啦,心想,不是連這些都有不合格要見家長吧?)

我:乜事呀教練?
教練:佢話佢唔識串自己個名呀!
我:吓?唔係卦?
教練:Jasmine Lee跟住係乜嘢?點拼?W乜乜?
我:(恍然大悟)哦,佢係冇用拼名的,就咁寫Jasmine Lee就可以了!

原來有個傻瓜不懂告訴教練,於是教練以為她讀到小二竟然不懂拼自己名字!



蠢人蠢事之二

老公今天跟我說:昨晚晚飯吃的那間丼丼屋 (註:丼,音DON),好重味精,成晚都好口乾!
小禧插咀:唔係呀.......麥當當都唔係屋!

沒有留言:

張貼留言